Första LIAn avklarad

Hejsan!
Då har hela 5 veckor bara blåst förbi.
Det har verkligen verkligen var så otroligt roligt och haft det så bra på SJ. Ett otroligt bra företag och så roliga tåg att köra! 

Hae fått vara med om en del, kört på Vildsvin, mindre fåglar och en örn, och även en Bambi. Men när jag körde på vildsvinet, ja tusan vad der lät, mitt i prick också. Fy! Men tur de inte va något värre. 
Jag har fått skriva en blankett 21. Då signalen inte fungerade och vi var tvugna att köra mott stopp. Fick trycka en en fin röd😍 knapp. älskar att trycka på röda knappar 😂.  Sen en massa annat smått och gott. 

Det var lite sorgligt att behöva lämna tillbaka kläderna och väskan, men någon gång vet jag att jag kommer hamna där! Utan tvekan! 
Då har man två veckors ledighet och sen kör vi 5veckors teori där vi bland annat kommer grotta in oss på spärrfärd och ATC. Ser verkligen framemot det! 

Nu blir de lite jul ledighet så får önska en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! 

(null)
Lund, väntar in all tid jag kört in 😆

(null)
Signal i Hässleholm 

(null)
Kör i ett vinterland någonstans i Småland.

(null)
Så otroligt vackert 😍

(null)
Soluppgång på södra stambanan! 😍

Kommentera här: