LIA v3

Hejsan!
Då har jag varit ute på järnvägen i 3 veckor, inne på 4,e! 😊 Detta är verkligen så roligt! Har fått känna på att prata med Tågklareraren och bråka lite om varför jag ska få köra förbi ett saktare tåg. Jag har fått balisfel, att tåget bromsar in då balisen är fel. lite smått och gott! Så kul! 
Sist så hade jag en överliggning i Göteborg. Körde min sista vända på denna Lia,n med X55,an (X3000). Lite sorgligt, behaglig att köra. Men har 2v kvar med x2,an och de är jag glad för. Så det blir Linköping nu för hela slanten 😁. 
Men de kommer bli kul, de är ju vändan där mer händer så ser verkligen framemot de och hoppas jag hinner vara med om ett och annat😊

Ha det
/Hanna

(null)
Soluppgången i Landskrona

(null)
En av vänderna, utanför Nässjö

(null)
Min sista vända med X55,an

(null)
Soluppgången utanför Ängelholm😌

Kommentera här: