2 körningar till Linköping

Hejsan! 
I måndags hade jag min överliggning i Linköping, och på tisdagen så körde vi hem igen. Och igår (onsdag) så körde jag till Linköping, 2h rast också tillbaka ner till Malmö.  
Asså detta är så otroligt roligt. Jag har varit så nervös inför detta, men min körlärare Håkan är så bra på att få mig att känna mig trygg bakom spakarna. Så nu känns der hur bra som helst. Och de är som han säger, köra kan vem som helst men det är allt annat som är det svåra, ex bromsningen. Börjar få kläm på det men lite mer övning känner jag. Fick jättefint beröm av ombordspersonalen som värmde jättemycket och innan jag gick hem igår så sa min körlärare att han var impad. Blev så glad. Då går det på rätt håll I alla fall! 

Och idag är jag ledig! Så tråkigt vill ju bara köra köra köra! Men jag har Göteborg i morgon. Och då ska jag ha en ny körlärare som jag ska åka med nästa vecka. Har bara hört bra om henne så ska bli jätte roligt. Och sen på lördag ska jag köra x3000 med Håkan. Och sen lok på söndag med Håkan. Bara bra saker att se fram enor! 

Ha det så bra sålänge.
Hanna 

(null)
Körning till Linköping.

(null)
Håkan kör första sträckan från Linköping till Tranås i tisdags. (Sen var de min tur)

(null)
Påväg ut från Linköping

(null)
Det var så otroligt fint, minusgrader och frosten låg på träden, kontaktledningen, över allt. Helt vitt! Detta är nog något av det bästa, den underbar vackra naturen man passerar! 

Kommentera här: