5v i ett

Hejsan.
Länge sedan jag uppdaterade. Har haft fullt upp med dem senaste 5veckorna att plugga. Väldigt intensiva veckor. Vi har lärt oss om termer, växling, tågfärd och signaler/tavlor.
Hade större slutprov i onsdags där jag trodde jag skulle få göra omprov på 3/5 men hör och häpna jag klarade alla fem! Så otroligt glad är jag! 

Annars hade vi brand/HLR i torsdags som var oerhört givande och roligt.  

I morgon har jag min första LIA (praktik) på SJ! Ska köra till Linköping och ha övernattning.
Ser verkligen verkligen fram emot det! Är nervös men på ett bra sätt! 

Kommer uppdatering på de sen! 
Men ni får ha de bra tills dess!
/Hanna  (null)
Oerhört nöjd över mitt resultat! 

(null)
Genomgång i brand

(null)
Här ska vi få släcka lite brand

(null)
Emilia kör på

(null)
Min tur! 😊

(null)
HLR genomgång

(null)
Anders kör 32 rakt på, eller hans minne som är kort 36 rakt i ansiktet 😂😂


Kommentera här: