Lia 3 Transdev

Hejsan!
Då har jag haft min första vecka på
Transdev. Så otroligt roligt! Har ju varit på SJ och GC innan, och IOM att de är mindre stopp så har jag inte fått bromsa så mycker och öva på det, vilket jag fått göra nu och de är både skönt och roligt! Att man får ser sin utveckling i bromsen och vad man lär sig.

Denna veckan har jag fått växla en del. Växlingen är ju så rolig. Att man gör lite annorlunda ifrån det man brukar göra! 
 Jag har haft övernattning i Alvesta med otroligt god frukost. 
Fått lära mig lite om fordonet och hur den fungerar. 

Har 4 veckor kvar och ser verkligen fram emot det. Kan hända hur mycket som helat under den korta tiden 😊

Ha det så bra
/Hanna

(null)
Tänk om man haft de så här varje morgon😍

(null)
Väntar in signal 

(null)
Så här fint ser det ut i hytten på ett öresundståg (x31)

(null)
Väntar in tåget i Halmstad

(null)
Här har vi parkerat på spår 51 i Malmö
(null)
Lägger om en klotväxel i Alvesta

Kommentarer:

1 Anonym:

Spåren som visas heter 49 och 50 ;)

Svar: Haha. Helt rätt. Tack för den 😆
lokforarlivet.blogg.se

Kommentera här: