Från SJ till MTR

(null)


Hejsan! 
Då har jag nu gått över från SJ till Pendeltågen på MTR. Och nu har jag har varit färdig förare i över 5år. Wow vad tiden går. 

Så otroligt roligt att de är så många som är nyfikna på Lokförarutbildningen som hittar hit! Jag stöter på flera utav er läsare under åren och de är super kul. Jag är tyvärr inte inne här så ofta men nu har jag aktiverat notis så jag ska kunna ge er svar så fort jag får tid, så hoppas det fungerar nu🤣

Vill ni inte behöva skrolla till början av min blogg, kan ni gå in på meny, och sedan kategori. Där har jag sorterat så de är lättare för er att hitta.

InledningUrvalstesterna och psykologtesterna
Utbildning - lokförarutbildningsåret
Efter utbildningen - arbetet som lokförare och uppdateringar under åren.

(null)

(null)

Ha det så bra 🤍
/Hanna



Kommentarer:

1 Emma:

Hej!

Vad kul blogg! Har du en insta eller tiktok? Har också börjat på lokförareutbildningen via SJ

Svar: Insta- haanix 😁
lokforarlivet.blogg.se

Kommentera här: